Υπογράφηκε η νέα σύμβαση μεταξύ της EDIL HELLAS SA, του Δήμου Λαγκαδά και του Αναπτυξιακού Οργανισμού Κεντρικής Μακεδονίας ΑΕ για την κατασκευή του νέου σχολικού κτιρίου του 1ου Γυμνασίου Λαγκαδά.
Στην υπογραφή της σύμβασης παρευρέθηκαν εκπρόσωποι όλων των εμπλεκόμενων φορέων, καθώς και η Δήμαρχος Λαγκαδά, Νίκη Ανδρεάδου.
